Insentif Lawatan dan Percutian Shaklee Tahun 2024 ke Jepun dan Phuket

Insentif Lawatan dan Percutian Shaklee Tahun 2024 ke Jepun dan Phuket 

Assalamualaikum
Bismillahi MashaAllah

Shaklee memberi insentif dan mengiktiraf Para Pemimpin yang telah menunjukkan contoh kepimpinan dalam membina perniagaan Shaklee secara konsisten dan berkembang. Setiap tahun, Shaklee manganjurkan bukan satu tetapi DUA Lawatan Insentif – Antarabangsa dan Serantau untuk memberikan inspirasi dan motivasi kepada para Pemimpin Perniagaan untuk mencapai sesuatu yang melebihi jangkauan keperluan Asas Pelan Pampasan Shaklee. 

Tahukah anda Shaklee telah membawa lebih daripada 4800 Pengedar Bebas Shaklee (SID) ke 20 negara seluruh dunia, merasai keunikan budaya, meneroka bandar purba, merasai makanan lazat serta mencipta memori yang tidak dapat dilupakan untuk dikongsikan dengan orang di sekeliling mereka.

Pada tahun 2024, Shaklee bakal membawa para pencapai yang layak untuk ke Lawatan Antarabangsa Osaka,Nara, Kyoto Jepun dan Lawatan Serantau Pelayaran Royal Caribbean Singapura ke Phuket.


Insentif lawatan dan percutian Shaklee Antarabangsa ke Jepun selama 7 hari 6 malam. Manakala Insentif lawatan dan percutian Shaklee serantau bersama Pelayaran Royal Caribbean Singapura ke Phuket selama 5 hari 4 malam. 

Jom Syida ceritakan satu persatu tempat-tempat yang akan dilawati sepanjang percutian Shaklee pada tahun 2024 ini.


OSAKA, NARA, KYOTO JAPAN

Percutian Shaklee akan membawa anda menerokai budaya dan bandar bersejarah Jepun dengan Kyoto, bekas ibu negara Jepun dan pusat kuasa empayar selama lebih seribu tahun. Ia terletak di selatan, Nara yang sebelum ini adalah sebagai ibu kota empayar dan sehingga hari ini masih mengekalkan banyak warisan bersejarahnya. 

Anda akan menginap di Osaka, kawasan metropolitan kedua terbesar Jepun selepas Tokyo. Osaka berbeza daripada Kyoto dan Nara, ia merupakan sebuah bandar besar, menonjol dan sibuk yang terkenal dengan pusat membeli-belah, hiburan malam dan beberapa makanan terbaik Jepun.


OSAKA

Osaka ialah sebuah bandar yang menawan dan santai yang terkenal dengan makanan, keseronokan dan kehidupan malamnya - dengan beberapa sejarah dan budaya yang menarik. Di samping mempunyai banyak tempat membeli-belah dan tarikan moden, Osaka juga mempunyai sisi bersejarah, kemuncaknya ialah Istana Osaka.

ISTANA OSAKA

Istana Osaka pernah berada di bawah pemerintahan Shogun, dan parit berkembar dan dinding batu yang besar merupakan halangan yang menakutkan bagi mana-mana bakal penceroboh. Sejarah ini masih diraikan dan diingati, kerana kejatuhan istana berkait rapat dengan permulaan Zaman Edo - masa yang aman dan makmur bagi Jepun.


TAMAN NARA

Taman Nara adalah salah satu kawasan yang mesti dilawati di Bandar Nara. Kawasan yang luas itu meliputi 660 hektar dan terkenal dengan 1,400 rusa yang berkeliaran bebas dan kuil yang terkenal di dunia. Feeding the Deer adalah satu tarikan tersendiri dan mereka gemar memakan keropok istimewa yang dipanggil “shika senbei” dan akan mendekati manusia.


KIYOMIZUDERA, KYOTO

Terletak di atas gunung kecil di sebelah timur Kyoto, Kuil Kiyomizudera menawarkan pemandangan bandar yang mengagumkan. Ia terletak pada 780 di tapak Air Terjun Otowa di bukit berhutan di timur Kyoto dan mendapat namanya daripada air tulen musim luruh. Kiyomizudera menawarkan lebih daripada sekadar pemandangan yang cantik, malah bersama dengan pengalaman meneroka sepanjang perjalanan sehingga anda sampai ke kuil itu sendiri.

PELAYARAN ROYAL CARRIBEAN SINGAPURA KE PHUKET

SPECTRUM OF THE SEAS

Quantum yang memenangi anugerah dalam ketegorinya, Spectrum of the Seas® merupakan pengembaraan Timur Jauh yang penuh dengan aksi dan kejayaan pertama. Rasai tahap adrenalin anda meningkat dalam Sky Pad®, pengalaman trampolin bungee yang menambah realiti maya pada campurannya. Tontoni robot membuat ciptaan jus tersendiri khas untuk anda di Bionic Bar. Tingkatkan penginapan anda di penginapan di laut dengan akses kepada pelbagai kemudahan eksklusif. Alami percutian jauh ke timur yang lebih jauh daripada biasa.


KURSUS GOURMET

Di Ruang Makan Utama, anda akan merasai pengalaman seperti anda dari Jamaica ke Jaipur, pertukaran pilihan hidangan lazat sentiasa menawarkan sesuatu yang tidak dijangka. Restoran bertingkat ialah tempat yang sesuai untuk menikmati makan tengah hari yang sedap digandingkan dengan mimosa yang menyegarkan, waktu makan malam berubah menjadi pengalaman makan bertaraf dunia dengan menu yang menjemput anda untuk merasai makanan sekeliling dunia secara “course by course”.


KESERONOKAN MENENTANG GRAVITI

Angin menerpa di muka anda, tiada tanah dibawah kaki anda dan perasaan adrenalin dipam semasa anda terapung tanpa berat di udara – tiada keterujaan di dunia yang menandingi terjun udara. Pada simulator RipCord® oleh iFLY® anda boleh merasai kebebasan terjun bebas tanpa meninggalkan dek.Masa untuk semangat anda melambung tinggi.


CARTA TERTINGGI DAN MENAKJUBKAN

Semuanya ada di Spectrum of the Seas merangkumi semua aspek seperti makanan, aktiviti dan hiburan. Setiap pelayaran menampilkan produksi asli yang anda hanya boleh rasai di atas kapal. Vokalis dan penari yang hebat menyampaikan persembahan meriah yang digandingkan dengan set yang menakjubkan dan produksi multimedia yang luar biasa. Sama ada ekspedisi jazz, kabaret berinspirasikan teknologi atau sesuatu yang luar biasa, bersedialah untuk merasa kagum.

Anda juga boleh merasai percutian mewah dengan Shaklee ini jika cukup syaratnya. Syarat pertama mestilah jadi ahli Shaklee dulu. Dan berjuanglah untuk layak memenangi tiket Percuma ke percutian mewah shaklee ini. Ya betul. Ianya percuma jika anda memenuhi syarat yang diberikan dari pihak Shaklee.

Sudahkah anda bersedia untuk merasai Percutian mewah dengan Shaklee ke Jepun dan Menaiki Kapal Mewah Spectrum of the Seas® Trip FY2024? 

Jom ke entry Shaklee Taja Percutian Percuma ini untuk support sahabat Syida.

Terima kasih kerana sudi membaca sehingga di sini. Jangan lupa komen😘

Alhamdulillah 'ala kulli hal 
Assalamualaikum. 


#nextlevelblogging
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#shakleepuchong2023


Disclaimer: Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.




Post a Comment (0)
Previous Post Next Post