8 Sebab Kenapa Saya Pilih Bisnes Online Shaklee?

8 Sebab Kenapa Saya Pilih Bisnes Online Shaklee


Assalamualaikum 
Bismillahi MashaAllah

Terima kasih kerana sudi ke blog Syida. Kali ni Syida ingin berkongsi 8 sebab kenapa Syida Pilih Bisnes Online Shaklee. Jom kita tengok satu persatu kenapa Syida pilih bisnes online Shaklee dan apakah kelebihan bisnes online shaklee ni dari pandangan dan pengalaman Syida sendiri.

1. Syarikat Shaklee adalah syarikat yang sangat kukuh, ditubuhkan di USA pada tahun 1956 lebih kurang 67 tahun lalu sudah bertapak di dunia. Sejak tahun 1988 sehingga kini tahun 2023, Shaklee sudah pun lebih 35 tahun di Malaysia.

2. Syarikat Shaklee tidak pernah gagal membayar bonus pada wakil jualannya iaitu pengedar sah Shaklee berdaftar pada setiap 14 haribulan setiap bulan ataupun lebih awal.

3. Sistem perniagaan Shaklee adalah sistem perniagaan yang adil dan bukan sistem piramid atau head hunting semata-mata. Anda mendaftar lambat pun anda masih boleh je 'potong' ranking upline anda tau. Siapa BUAT dia DAPAT.

4. Plan 3C yang sungguh mengujakan . CASH, CAR, CONVENTION. Cash merupakan bonus bulanan mengikut pencapaian jualan masing-masing yang diberikan secara tunai(RM) dengan cara bank in ke akaun bank setiap pengedar sah Shaklee berdaftar yang layak. Car juga diberikan dalam bentuk tunai (RM) malah bukan kereta. Jadi, pilihlah kereta apa yang kita nak beli dengan bonus kereta tu. Tak nak beli kereta pun boleh. Convention ialah trip 5 bintang yang ditaja pihak Shaklee samada dalam dan luar negara kepada yang layak.

5. HOME BASED bisnes. Kekuatan team Syida adalah bisnes shaklee secara online. InsyaAlah segala tips marketing online, coaching, tips close sale, time management dan termasuklah produk knowledge juga dibuat secara online sahaja. Sangat mudah, pantas serta efisen. Konsep ini sangat lah sesuai untuk ibu ada 4 orang anak yang masih kecil macam Syida.

6. Produk Shaklee Sentiasa Selamat. Shaklee melaburkan lebih $250 juta untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk, menjalankan 350 ujian bagi setiap kandungan dan 100,000 ujian kualiti produk serta 23,000 ujian keaslian dan keselamatan setiap tahun.Dan point yang penting shaklee hanya memilih bahan semula jadi paling asli dan paling tulen dalam ramuan produk nya.

7. Bukti Saintifik dan Klinikal. 100 laporan saintifik dan Kajian Landmark 2007. Bukti klinikal ini boleh didapati dalam 100 laporan saintifik yang telah diterbitkan oleh Shaklee – ini adalah kajian semula setara dalam beberapa majalah utama.

Salah satu daripada ujian ini adalah Kajian Landmark pada tahun 2007, yang menunjukkan bahawa kesihatan di kalangan pengguna suplemen Shaklee ternyata lebih baik berbanding mereka yang mengambil satu multivitamin atau tidak mengambil suplemen langsung. Jadi, anda ada rasa nak makan suplimen Shaklee sekarang tak?hehe..

8. Dr. Shaklee adalah pelopor Shaklee Corporation yang mengamalkan prinsip Living in Harmony with Nature®. Shaklee menjadi syarikat diiktiraf Climate Neutral™ yang pertama di dunia pada tahun 2000 kerana berjaya mengimbangi pelepasan karbon dalam setiap aktiviti bagi menjana impak sifar bersih terhadap alam sekitar – dan Shaklee melakukannya sebelum ia dipraktikkan secara meluas. 

Berminat join bisnes online Shaklee macam Syida buat sekarang? 

Jom, apa lagi. Join Shaklee sekarang! Anda boleh daftar ahli secara online atau WhatsApp Syida sahaja untuk Syida tolong anda daftarkan menjadi ahli Shaklee.

Selepas anda mendaftar menjadi ahli Shaklee, anda dah pun layak untuk buat bisnes Shaklee. 

Jom ke entri 9 Ciri Utama Buat Bisnes Online Shaklee untuk support sahabat Syida.

Terima kasih kerana sudi membaca sehingga di sini. Jangan lupa komen😘

Alhamdulillah 'ala kulli hal 
Assalamualaikum. 

Syida


#nextlevelblogging
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#shakleepuchong2023


Disclaimer: Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.
Post a Comment (0)
Previous Post Next Post