Kerja Dari Rumah Yang Ramai Orang Tak Tahu


Kerja Dari Rumah Yang Ramai Orang Tak Tahu

Assalamualaikum 
Bismillahi MashaAllah 

Impian ramai orang untuk bekerja dari rumah sambil melihat anak-anak membesar di depan mata terutamanya ibu ayah. Tapi, tahukah anda 3 perkara ini anda akan dapat jika anda bekerja dari rumah.

1. Disiplin Kena Tinggi

Tidak semua orang mampu untuk bekerja dari rumah lagi-lagi perlu bekerja bersama anak-anak yang sedang membesar di depan mata. Perkara yang perlu dititikberatkan adalah disiplin yang tinggi untuk sentiasa maju kehadapan. 


2.Masa Fleksibel 

Ramai yang mengidamkan masa yang fleksibel semasa melakukan kerja dari rumah. Ya, jika anda bekerja di rumah, anda mungkin akan dapat masa yang fleksibel tetapi anda perlu tahu yang anda perlu korbankan banyak masa untuk anda terus berjaya.


3. Dapat Tengok Anak Depan Mata

Perkara nombor 3 ni menjadi idaman ramai ibu ayah di luar sana. Masa anak membesar bagaikan emas yang sangat bernilai. Ia tidak boleh diulang tayang balik jika anda sudah terlepas. Jika anda terpilih bekerja dari rumah, hargailah masa bersama anak-anak anda membesar di depan mata.


3 Tips Untuk Mencari Kerja dari rumah untuk menambah pendapatan bulanan, suka untuk ingatkan anda supaya sentiasa berhati-hati.

 
Nombor 1

Sentiasa periksa kewujudan sesebuah syarikat itu dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM). Adalah lebih meyakinkan jika profil syarikat dilengkapi dengan nombor pendaftaran SSM.

 
Nombor 2

Jangan bulat-bulat percaya dengan iklan yang anda lihat. Ingat, sentiasa selidik latar belakangnya di laman carian atau hubungi nombor yang diiklankan.

 
Nombor 3

Sentiasa tanamkan rasa was-was jika iklan pekerjaan itu memerlukan anda untuk mengeluarkan duit terlebih dahulu. Ramai yang tersilap dengan langkah ini menyebabkan ada di kalangan kita rugi hingga beribu-ribu ringgit.

 
Tanyalah mereka yang lama berkecimpung dalam perniagaan, pasti mereka akan katakan bidang ini menyeronokkan meskipun ada pasang surutnya.


Tahukah anda, di Shaklee anda berpeluang untuk menjana pendapatan hanya dengan bekerja dari rumah? Bisnes Shaklee sangatlah mudah dan boleh di buat hanya dari rumah. 

Jom Syida senaraikan 4 point yang menarik tentang bisnes Shaklee.


1. Jika anda seorang yang PEMALU, di dunia nyata anda mungkin tak dapat nak promote sesuatu barang pada orang lain kerana sifat pemalu di dalam diri anda sangat menebal. Tetapi dengan bisnes Shaklee, jika anda seorang pemalu sekalipun, anda masih ada peluang nak berjaya kerana anda tidak perlu pun untuk berjumpa dengan orang semasa urusan jual beli barang Shaklee. Anda boleh lakukannya secara di dalam talian sahaja.


2. Tak perlu SIMPAN STOK dan tak perlu MODAL YANG BESAR

Senangnya bisnes Shaklee ni sebab Shaklee dapat poskan barang direct kepada customer anda. Anda cuma jadi orang tengah sahaja untuk uruskan order tersebut. Mudah kan? Anda tak perlu pun untuk bersusah payah keluar rumah poskan barang kepada customer anda. Semuanya boleh diuruskan oleh pihak Shaklee sendiri.

Apabila tak perlu simpan stok, bermakna anda tak perlu pun modal yang besar di dalam bisnes Shaklee ni. Ya, tak semua orang mampu nak melaburkan duit ribu-ribu kan. Tujuan nak buat bisnes tu sendiri pun adalah sebab nak stabilkan kewangan keluarga betul tak? Shaklee tidak menyusahkan anda dengan mewajibkan anda menyimpan stok. Apabila customer sudah buat pembayaran pada anda, anda boleh terus buat pesanan di dalam website Shaklee sahaja. Mudah kan?

3. Tidak perlu WALK IN untuk order barang

Jika anda jauh dari Home Office Shaklee atau branch Shaklee, atau duduk dekat tetapi tak berkesempatan nak walk in ke sana juga, jangan risau. Ada banyak cara lagi untuk anda membuat order kepada Shaklee. Anda boleh buat pesanan di dalam website Shaklee sahaja dan Shaklee akan uruskan order anda.

4. Produk TERBAIK, group TERBAIK

Produk Shaklee sememangnya berkualiti, dan dipercayai oleh ramai pengguna. Syarikat Shaklee sendiri dah well establish dah. Banyak maklumat, banyak testimoni, banyak study dah dibuat. Tak susah nak jual. Orang dah kenal reputasi produk Shaklee.

Menarik bukan? 

Berminat join Shaklee? 

Jom, apa lagi. Join Shaklee sekarang! Anda boleh daftar ahli secara online atau WhatsApp Syida sahaja untuk Syida tolong anda daftarkan menjadi ahli Shaklee.

Selepas anda mendaftar menjadi ahli Shaklee, anda dah pun layak untuk buat bisnes Shaklee. 


Terima kasih kerana sudi membaca sehingga di sini. Jangan lupa komen😘

Alhamdulillah 'ala kulli hal 
Assalamualaikum. 



#nextlevelblogging
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#shakleepuchong2023


Disclaimer: Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.
Post a Comment (0)
Previous Post Next Post