Pengedar Shaklee Aktif Puchong

Pengedar Shaklee Aktif Puchong

Assalamualaikum 
Bismillahi MashaAllah 


Nama saya Syahida Ali atau lebih mesra dengan panggilan Syida. Syida merupakan Pengedar Sah Shaklee berdaftar sepenuh masa sejak tahun 2014 dengan ID Shaklee: 1113081.

Syida adalah seorang "Business Leader" untuk organisasi Syida iaitu My Priceless Empire (MPE). Syida sekarang berada di rank Supervisor di dalam bisnes Shaklee ini.

Syida menjalankan perniagaan Shaklee secara dalam talian atau online. Syida menyediakan servis pos ke seluruh Malaysia. Syida juga menyediakan servis penghantaran di kawasan Puchong dan sekitar Puchong. Pelanggan Syida juga boleh datang untuk pickup barang di rumah Syida. 

Anda juga boleh menyertai organisasi Syida dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar di bawah kumpulan Syida. Apa yang anda dapat bila berada di bawah organisasi Syida?

Antara manfaat sekiranya menjadi ahli Shaklee adalah:

1. Membeli Dengan Harga Ahli 

- Penjimatan sehingga 15%-20% dari harga runcit.
- Setiap pembelian produk ada points (UV).

2. Sistem Online Yang Boleh Diakses 24 jam 7 Hari Seminggu

- Anda boleh login menggunakan ID anda sendiri di website https://www.shaklee.com.my/ untuk: 
🤩 Membuat belian
🤩 Mendaftar ahli baru di bawah anda
🤩 Semak points (UV) semasa anda
🤩 Semak BONUS anda
🤩 Dapatkan sumber bacaan Shaklee
🤩 Dapatkan info terkini dari Shaklee


3. Dapatkan Panduan Dan Bimbingan Cara Makan Suplimen Langsung Dari Pakar Nutisi Shaklee

Anda boleh tanya apa saja soalan langsung terus kepada pakar nutrisi Shaklee yang diiktiraf selepas menjadi ahli shaklee dengan kami.

4. Dapat konsultasi Lebih Daripada Mereka Yang Lebih Berpengalaman Dan Terlatih Dengan Shaklee 

Di Malaysia terdapat ramai pengedar Shaklee yang telah makan dan menggunakan Shaklee lebih dari 20 tahun seperti Master Haji Roslan dan Master Norita. Serta ada juga mereka yang telah Berjaya diiktiraf sebagai “SHAKLEE Train The Trainer Training – Nutrion” dan memperoleh sijil “Certified Product Trainer” yang mana mereka ini perlu lulus peperiksaan untuk mendapatkan pengiktirafan ini. Dan saya (Syahida Ali) adalah pengguna Shaklee sejak tahun 2014 lagi. InsyaAllah saya akan berikan cara pengambilan dan penggunaan yang terbaik mengikut keperluan dan sukatan yang dibenarkan kepada anda.

5. Anda Juga Berpeluang Untuk Layak Mendapat Bonus 3C (Cash, Car, Convention Trip) dari Shaklee. Setiap 3C ini mengikut terma dan syarat yang telah Shaklee tetapkan.

3C Dari Shaklee

CASH (Bonus tunai sehingga 21%) berdasarkan UV yang anda peroleh setiap bulan termasuk Bonus Tunai Kumpulan. Dengan pembelian produk untuk kegunaan sendiri pun anda akan dapat UV (UV ini akan di convert menjadi bonus tunai ke akaun anda). Bestkan? Guna untuk diri sendiri pun boleh dapat bonus apatah lagi kalau berniaga dengan Shaklee, lagi banyak bonus tunai yang anda boleh dapat.

CAR BONUS yang mana Shaklee bagi dalam bentuk duit dan bukannya kereta, jadinya, anda bebas menentukan kemanakah duit itu nak digunakan.

CONVENTION TRIP iaitu anda boleh pergi melancong di dalam negara atau luar Negara, malah bukan anda sahaja, tetapi anda boleh membawa anak-anak berumur 4 tahun keatas dan ahli keluarga anda yang lain. Shaklee juga menawarkan pakej umrah premium bagi yang layak. Jika anda nak tahu, Shaklee membayar tajaan sepenuhnya untuk program Percutian Antarabangsa / Umrah / Tempatan bersama keluarga tercinta ini. Ianya tertakluk kepada syarat yang telah Shaklee tetapkan.

6. Layak Secara Automatik Untuk Buat Bisnes Shaklee.

Selepas anda mendaftar menjadi ahli Shaklee, anda dah pun layak untuk buat bisnes Shaklee. 

Berminat join Shaklee? 

Jom, apa lagi. Join Shaklee sekarang! Anda boleh daftar ahli secara online atau WhatsApp Syida sahaja untuk Syida tolong anda daftarkan menjadi ahli Shaklee.

Jom ke entri ini PENGEDAR SHAKLEE AKTIF DENAI ALAM, SHAH ALAM untuk support sahabat Syida.

Terima kasih kerana sudi membaca sehingga di sini. Jangan lupa komen😘

Alhamdulillah 'ala kulli hal 
Assalamualaikum. 

Syida


#nextlevelblogging
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#shakleepuchong2023


Disclaimer: Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.
Post a Comment (0)
Previous Post Next Post