10 Sebab Kenapa Bisnes Online Shaklee Terbaik Di Malaysia Yang Ramai Orang Tak Tahu

 


10 Sebab Kenapa Bisnes Online Shaklee Terbaik Di Malaysia Yang Ramai Orang Tak Tahu

Bismillahi MashaAllah..

Assalamualaikum awak! Terima kasih sudi ke entri ini.

Sejak akhir-akhir ini, ramai orang mencari peluang untuk menjana pendapatan kedua atas sebab -sebab ekonomi yang semakin mencabar. Jika anda adalah salah seorang daripada berjuta penduduk Malaysia yang terkesan dengan ekonomi yang sangat mencabar kini, anda telah datang ke entri yang betul.

 

Di sini, Syida akan ceritakan 10 Sebab Kenapa Bisnes Online Shaklee Terbaik Di Malaysia Yang Ramai Orang Tak Tahu kepada anda supaya anda dapat menjadikan Bisnes Online Shaklee ini salah satu pelung untuk anda mendapat sumber pendapatan tambahan atau sumber pendapatan utama keluarga anda.

 

Sebelum itu, Syida ceritakan serba sedikit latar belakang Shaklee. Shaklee ditubuhkan pada tahun 1956 oleh Dr. Forrest C. Shaklee. Home Office Shaklee sekarang berada di Pleasanton, Carlifornia. CEO Shaklee yang terkini ialah Mr. Roger Barnett, Billionaire sejak tahun 2004. Tahukah anda, Di Malaysia terdapat lebih 500 syarikat MLM? Kenapa Bisnes Online Shaklee adalah yang terbaik?

 


1. INI BISNES SAYA

 


Perniagaan ini adalah milik saya. SID (Shaklee Indipendent Distributor) bermaksud kita sendiri yang plan bagaimana kitanak capai di dalam bisnes ini. Kitabuat bersama-sama kumpulan dan syarikat. Kita, kumpulan dan syarikat saling menyokong antara satu sama lain untuk berjaya.

 


2. REPUTASI 67 TAHUN

 


Syarikat Shaklee mempunyai reputasi lebih 67 tahun ditubuhkan. Produk Vitalea adalah produk Shaklee yang berusia lebih 100 tahun. Visi Shaklee ialah untuk membantu orang lain di seluruh dunia dengan menjalani kehidupan yang lebih sihat dan kehidupan yang lebih baik.

 


3. SELAMAT, BERKESAN, TERBUKTI

 


Produk Shaklee adalah produk yang Selamat, Terbukti, Berkesan. Shaklee mempunyai lebih dari 50 orang Saintis di Dr. Frorrest C. Shaklee Innovation Center. Shaklee telah membuat lebih 100,000 ujian kawalan kualitisetiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk terbaik dan selamat untuk kita makan setiap hari. Produk Shaklee mempunyai Sijil Halal dari ISA (Islamic Services America) yang diiktiraf oleh Jakim.

 


4. BISNES ONLINE DI MANA SAHAJA




Website Shaklee telah dibangunkan sejak tahun 2014 dan membantu lebih 100 ribu ahli Shaklee seluruh Malaysia. Dengan itu, kita boleh menjalankan perniagaan Shaklee ini di mana sahaja atau pada bila-bila masa. Shaklee juga membantu memberikan kelas secara online, menyediakan bahan rujukan, sistem website yang sangat responsif.

 


5. PENDAPATAN LUMAYAN

 


Tahukah anda purata pendapatan bulanan bagi seorang ketua yang efektif ialah dari RM1,500 – RM50,000. Anda sendiri boleh tentukan berapa pendapatan yang anda mahukan dan berapa banyak usahayang anda perlukan untuk mencapainya. Bonus yang Shaklee tawarkan ada 8 jenis. Menarik bukan?

 


6. STAR ACHIEVER AWARD



Anugerah ini diberikan semasa National Conference Shaklee pada setiap tahun. Walaupun anda hanya menjalankan bisnes ini secara online, selagi anda layak, semestinya anda juga boleh dapatkan anugerah ini. Anugerah khas yang Shaklee berikan kepada agen yang berjaya mencapai tahap-tahap tertinggi diantaranya:

  • Trofi Star Achiever
  • Pogram Bonus Kereta
  • Lawatan Insentif
  • Penajaan Kumpulan Peribadi terbaik
  • Million Ringgit Earner
  • Anugerah Prestij Master

 


7. MELANCONG KE LUAR NEGARA

 


Dengan hanya menjalankan bisnes online, anda juga boleh melancong ke luar Negara bersama-sama insane tersayang anda sekiranya layak. Semua perbelanjaan kos pelancongan ditanggung oleh Shaklee. Layanan lebih 5 bintang dari segi hotel, flight, makanan, dan duit poket diberikan oleh Shaklee kepada anda. Tahukah anda Shaklee juga menawarkan pakej umrah sebagai alternatif jika anda tidak memilih percutian ke luar Negara. Best sangat bukan?

 


8. PERNIAGAAN SAYA DILINDUNGI

 


Setiap agen perlu memahami dan mematuhi peraturan dan tanggungjawab dalam bisnes Shaklee. P&R Shaklee melindungi perniagaan anda dan memastikan setiap agen mempunyai peluang yang adil dan saksama untuk berjaya di dalam perniagaan ini. Jika ada yang melanggar P&R ini, Shaklee akan membantu anda menangani masalah ini termasuk fitnah dari luar.

 


9. HUBUNGAN SEPERTI KELUARGA

Sepanjang Syida berada di dalam circle bisnes online Shaklee ini, Syida tidak pernah terasa kekok dengan siapa sahaja samada dengan master-master yang dah pun berjaya mempunyai pendapatan jutawan, pakar-pakar nutrisi Shaklee dan sebagainya. Setiap orang yang Syida jumpa di dalam Shaklee ini akan melayan Syida sebaiknya seperti keluarga sehingga Syida tida merasa ada jurang di antara mereka. Anda juga sangat dialu-alukan menjadi salah seorang dari keluarga besar Shaklee.

 


10. ILMU TANPA BATAS

Anda berpeluang menimba ilmu tanpa batas di dalam kumpulan Shaklee kami. Ilmu-ilmu yang disediakan adalah percuma sejak dari mula-mula Syida berdaftar di dalam organisasi Shaklee. Ilmu yang disediakan bukanlah semata-mata tentang produk Shaklee, tetapi dari becabang-cabang ilmu seperti ilmu agama, ilmu parenting, ilmu tentang ibu-ibu (Mengandung, Menyusu, Berpantang), ilmu kesihatan, hatta ilmu nak belajar buat video pun ada. Syida pasti anda juga seronok berada di dalam organisasi Bisnes Online Shaklee Syida ni sama dengan apa yang Syida rasa.

 

Dengan penjelasan 10 Sebab Kenapa Bisnes Online Shaklee Terbaik Di Malaysia Yang Ramai Orang Tak Tahu, Syida pasti anda teruja untuk menjana pendapatan bersama kami secara online. Syida bantu anda untuk bersama kami dengan menjadi ahli Shaklee. Anda klik je link WhatsApp ni dan bagitau Syida yang anda nak jadi ahli Shaklee. 


Atau anda boleh klik je link pendaftaran secara online ini. Nanti selepas daftar, anda WhatsApp je Syida untuk claim hadiah sebagai ahli baru Shaklee. Selagi stok masih ada. Nak baca lebih lanjut tentang hadiah ni, boleh ke entry 9 Sebab KenapaKomuniti Bisnes Shaklee Sangat Best.

 

Anda juga boleh baca entri Bisnes Online ini untuk anda mendapat maklumat yang lebih terperinci. Terima kasih.


Alhamdulillah 'ala kulli hal..





 

#nextlevelblogging
#setrahmahshaklee2023
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

 

 

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post