Cash Rebate Shaklee Untuk Peluang Dapat Makan Vitamin Percuma

Cash Rebate Shaklee Untuk Peluang Dapat Makan Vitamin Percuma

Assalamualaikum 
Bismillahi MashaAllah 

Februari 2014 pertama kali Syida menjadi pengguna Shaklee. Syida mencari suplimen Shaklee pun demi anak dalam kandungan. Sebagai seorang ibu, Syida nak anak dalam kandungan Syida mendapat zat dan nutrisi dari makanan yang terbaik untuk perkembangan dia. Beruntungnya Syida dapat kenal Shaklee sejak anak pertama lagi.

Pertama kali Syida beli suplimen Shaklee ialah Set Hamil Optimum untuk ibu hamil. Dalam set ni ada ESP (Energizing Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour), Sustained Release Vita C Plus, Omega Guard, B complex, Vitalea, Ostematrix (sekarang namanya dah bertukar menjadi OsteNutrix). Syida makan Set Hamil Optimum ni setiap hari.

Alhamdulillah Allah izin Syida ada kewangan sendiri masa tu untuk membeli suplimen Shaklee ni setiap bulan kerana Syida bekerja pada masa tu. Dengan belian pertama Syida tu, Syida berjaya menjadi ahli Shaklee secara percuma sekaligus dapat menikmati harga ahli bagi setiap suplimen yang Syida beli.

Syida sebenarnya tak sangka Syida juga layak menerima cash rebate atas belian pertama yang Syida beli tadi. Terima kasih kepada sahabat Syida juga Aeinna Musa kerana tolang kira siap-siap untuk Syida layak menjadi ahli secara percuma sekaligus layak mendapat cash rebate. 

Syida pada masa tu memang tak berminat nak tahu pun secara details tentang bisnes Shaklee. Apa yang Syida tahu, Syida bayar dan Syida dapat suplimen yang Syida nak. Simple!..hehe

Eh, tapi tahukah korang dengan berbelanja bersama Shaklee, korang pun berpeluang untuk layak mendapatkan cash rebate pada setiap kali korang berbelanja. Dia macam bila kita bershopping duit habis tapi dalam masa yang sama dapat duit lagi. Semakin banyak shopping, semakin banyak peluang untuk kita mendapatkan cash rebate. Best ke best? Best sangat lah semestinya kan? 🤑

Korang nak tahu tak macam mana nak dapatkan cash rebate sambil berbelanja di Shaklee? 

Okay jom kita tengok jadual kat bawah ni👇


Jadual Cash Rebate atau Bonus Shaklee

Setiap belian sebanyak 150UV ke atas, kita layak menerima cash rebate dari Shaklee. Shaklee akan membuat bayaran tunai ke dalam akaun bank pada setiap pertengahan bulan berikutnya apabila kita layak menjadi penerima cash rebate.

Contohnya, kita buat belian 150UV pada bulan May 2023. Maka pada 15 Jun 2023, pihak Shaklee akan membuat bayaran tunai RM24.00 (anggaran) ke dalam akaun bank kita. Ataupun kita buat belian sebanyak 1200UV pada May 2023. Maka pada 15 Jun 2023 , pihak Shaklee akan membuat bayaran tunai RM653.00 (anggaran) ke dalam akaun bank kita. Begitulah berikutnya.

Dengan berpandukan Jadual Cash Rebate di atas, kita boleh plan berapa cash rebate yang kita nak dapat pada bulan itu. Best kan?

Dah dapat cash rebate, nak buat apa pulak dengan cash rebate ni?

Syida yakin semua orang pasti ada plan sendiri dengan duit cash rebate yang mereka dapat. Jika Syida, Syida akan topup balik suplimen Shaklee yang Syida makan dan yang pelanggam Syida selalu beli pada setiap bulan. Membeli suplimen setiap bulan dengan cash rebate yang diberikan oleh pihak Shaklee ibaratnya memdapat Vitamin Percuma. Seronok kan?

Siapa nak bagi Vitamin Percuma kalau bukan membeli dengan cash rebate yang dah pun disediakan oleh Syarikat Shaklee. Sangat lah menguntungkan. 

Anda juga boleh dapatkan Vitamin Percuma dengan cash rebate cara Syida ni. Syarat paling utama mestilah dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar. Caranya sangatlah mudah.

Dengan membayar yuran ahli RM35 sahaja atau menjadi ahli Shaklee percuma dengan membuat belian minima 100uv (Lebih kurang RM350.00 sahaja). Mudah kan! Bila dah menjadi ahli Shaklee, maksudnya anda dah pun layak untuk menjadi penerima cash rebate dengan syarat yang ditetapkan. 

Jom, apa lagi. Join Shaklee sekarang! Anda boleh daftar ahli secara online atau WhatsApp Syida sahaja untuk Syida tolong anda daftarkan menjadi ahli Shaklee.

Anda juga boleh membaca tentang cash rebate di entri Cash Rebate - Peluang Makan Vitamin Percuma ini. 

Terima kasih kerana sudi membaca sehingga di sini. Jangan lupa komen😘

Alhamdulillah 'ala kulli hal 
Assalamualaikum. 



#nextlevelblogging
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#shakleepuchong2023


Disclaimer: Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan rundingan daripada pakar perubatan yang bertauliah.
Post a Comment (0)
Previous Post Next Post