CAROTOMAX® Perlindungan Antioksida Dari Dalam

Untuk mempertingkatkan kesihatan anda serta memastikan kulit anda sihat dan berseri untuk lebih lama, dapatkan manfaatkan kebaikan CarotoMax® melalui suplemen harian anda. 

Ia mengandungi antioksida larut lemak yang dikenali sebagai karotenoid yang memberikan perlindungan antioksida yang tinggi untuk menggalakkan sel-sel yang lebih sihat dari dalam untuk kesihatan yang lebih baik, termasuk kulit anda.








Keistimewaan Shaklee 


• Adunan khas enam karotenoid yang sangat bermanfaat: Astaxanthin, Alpha dan Beta carotene, Lycopene, Lutein dan Zeaxanthin. 

• Purata pengambilan harian karotenoid lutein, likopena dan beta karotena hanyalah 8mg - CarotoMax® menyediakan lebih 13mg karotenoid yang sangat bermanfaat.* Adunan itu adalah lebih daripada 1.5x purata pengambilan harian yang dianggarkan. 

• Mengandungi ekstrak tomato, mikroalga, minyak sawit, dan marigold.


Tingkatkan Perlindungan Antioksida dengan Caroteniods 

• Mengekalkan kulit yang sihat dan kelihatan lebih muda.(rujukan 1)*

• Menyokong sistem imun yang kuat dan membantu mengekalkan kesihatan yang berpanjangan. (rujukan 2)*

Semoga info tentang CAROTOMAX® Perlindungan Antioksida Dari Dalam  bermanfaat untuk anda..

Kalau nak tau lebih lanjut tentang 
CAROTOMAX® atau nak cuba CAROTOMAX® ni, boleh hubungi kami:


Nurul Syahida (Syida)

013 921 2767
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
COD Puchong Utama

Pengeposan ke seluruh Malaysia


* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplemen. 


Rujukan: 

1. Wilhelm Stahl and Helmut Sies. β-Carotene and other carotenoids in protection from sunlight. Am J Clin Nutr 2012;96(suppl):1179S–84S. 

2. David A. Hughes. (1999). Effects of carotenoids on human immune function. Proceedings of the Nutrition Society (58): 713–718
Post a Comment (0)
Previous Post Next Post