CLOSING 31 JANUARI 2015

Alhamdulillah sekarang sudah masuk 1 Februari 2015...maksudnya closing untuk bulan Januari 2015 sudah berlalu beberapa saat yang lepas...hehe...


.


memang sangat mendebarkan...terasa sangat hari closing ni...kelam kbut pun ada...takut pun ada...macam2 ada selagi closing tak betul2 closed...hehe..

.


tak tahu la kenapa rasa macam ni..hihi...gini la rupanya rasa closing seorang suri rumah..haha...eeehhhh jang gelak dulu..:) walaupun suri rumah, i ada gaji u olllsss...:)

.


mesti ada yang teka hubby syida yang bagi gaji kaaannnn...mesti la dia bagi duit tapi ni duit tepi yang lain tau...walaupun hubby bagi duit, syida masih jugak dapat duit dari Shaklee...:)

.


Yessss...business Shaklee laaaa...:) best dapat rasa gaji dari atas usaha kita sendiri...nak banyak usaha la banyak2 dan nak biasa usaha pun biasa2 la jugak...hehe..

.


ok la...hari sudah larut malam...syida pun dah nak tidur...:) Tahniah kepada semua under group Jutawan dan specificnya untuk group yang dekat dengan syida MPE, OPE, OGT, dan MSE.. TAHNIAH!!! :)

.


Selamat Malam dan Assalamualaikum...:)




Nurul Syahida Binti Ali
ID: 1113081
Call/SMS/WhatsApp: 013-9212767
Email: nurulsyahidaali@gmail.com
COD Area: Puchong, Ampang, Petaling Jaya

2 Comments

Post a Comment
Previous Post Next Post