Bertenaga Sepanjang Hari dan Masalah Mata Semakin Baik

Semua orang nak bertenanga sepanjang hari kan..Maklum lah banyak rutin tugasan harian yang perlu dan patut di bereskan begitu jugak dengan Syida..

Syida pun nak sentiasa bertenaga maklumlah duk jaga rumah (menjadi suri rumah) dan menjaga anak sebesar umur setahun tu macam-macam kerja yang perlu di buat..

Dengar jadi suri rumah macam duk rumah goyang kaki je kan tapi siapa yang berpengalaman jadi suri rumah akan faham kerja hakiki suri rumah..hehe

Kat bawah ni Syida share sedikit pengalaman kekal bertenaga dengan mengamalkan ambil ESP..Selamat membaca! :)



Testimoni ESP #16


IKHLAS....SAYA JATUH CINTA DENGAN ESP SHAKLEE.

Menjadi suri rumah dan ibu yang berkerjaya sangat mencabar. Apatah lagi diberkati dengan menguruskan "anak syurga" yang perlu dibantu 100%. 

Berkerja di siang hari yg kadang-kadang memerlukan kekuatan fizikal dan mental yang sememangnya sangat mencabar sebagai "seorang ibu + seorang wanita". Office hour dan kadang-kadang 24jam. 

Di rumah pula sebagai seorang isteri dan ibu pasti tak terlepas dengan tanggungjawab kerja-kerja rumah dan menguruskan anak-anak.

Jadi suka saya berkongsi di sini bahawa ESP SUPERB telah berjaya membantu menambah lebih energy kepada saya. 

Rasa sedap atau tidak yang penting kesan selepas mengambil adalah saya lebih bertenaga dan ceria ditempat kerja mahu pon di rumah. 

Bukan itu sahaja malahan masalah mata saya pon telah baik tanpa bergantung pada bekalan ubat hospital atau klinik.

EXTRA BONUS? YA SAYA DAPAT. Buktinya sesibuk mana pon tugasan sebelum ini dengan energy yang ada sekarang saya masih mampu juga utk berkecimpung dalam biz shaklee seterusnya menambah duit poket setiap bulan.

~Hana Hit Mohigil~



Best kan? Semoga entry ini bermaanfaat untuk korang ya! :)


Untuk yang nak order atau nak tau pasal Shaklee bolehlah contact Syida ya..:)

Syida 

013 921 2767
013 921 2767
013 921 2767

Pengedar Shaklee yang sah dan KOMITED!

Bulan September 2015 bulan promosi ESP





2 Comments

Post a Comment
Previous Post Next Post